Visszanéztem, mert rémlett, hogy volt szó ilyesmirõl a cikkben:
a 2008 augusztusi gamescon idején kereste fel elõször a Ubisoft a fejlesztõket és pár héttel késõbb Budapesten közölték velük, hogy mire kérik fel õket, akkor indult a projekt.
Márciusi megjelenéssel számolva ez nagyjából 2 és fél éves fejlesztési idõ.
Ezt vesd össze a Digic 2 éves betáblázottságával és máris nem tûnik annyira kivitelezhetetlennek. Eddig is minden Black Hole játékhoz õk csinálták a videót, kábé mindenki számára evidens volt, hogy most is õk fogják, de nem így alakult.
Amúgy alapvetõen azért merült fel bennem a dolog, mert a riportban alig érezhetõen, de panaszosnak éreztem a Black Hole fejesének szavait. Végig eléggé tárgyilagosak a válaszai és nem sokat árul el a hivatalos közléseken felül, ennél a résznél mégis belemegy a részletekbe és magyarázkodik egy sort.