Nem az egyéni gazdagságról volt szó, hanem építészeti és egyéb mûvészeti stílusokról, divatról. A gyarmatokon pedig igen sokáig az anyaországtól szokás adaptálni ezeket, és nekem nem úgy jött le a Gothic játékokból, hogy Khorinis egy sok évszázada elszigetelten létezõ, önálló gazdasággal és kultúrával rendelkezõ egység.
Mivel mindössze 4-5 myrtanai várost jártam be a G3-ban, nem ismerem a teljes képet, de azok elég kietlen unalmas romok volt, és sajnos a többirõl sem hallottam sok jót. Szerintem eleve túl merész koncepció volt a nagy kontinensre vinni annak idején folytatást, mert míg egy izolált szigetet hitelesen tudtak visszaadni, egy országot (illetve többet, de én csak egyet láttam) már kevésbé. Lehet mentegetni a G3-at, vagy megelégedni azzal, amit nyújtott, nincs ezzel semmi gond, de másfelõl érthetõ a csalódás.
Mondjuk, hogy a dualizmust hogyan keverte be W B a képbe, azt én sem értem, pár száz évvel nyilván elnézte :)