Én speciel most találtam rá, olyan MMOt kerestem amiben akció harcrendszer van, tehát nem kizárólag azon múlik a győzelem hogy milyenek a karakter statjai, hanem a reflexek is számítanak, a harcban védekezni, elugrani kell és ténylegesen számít is az hogy mit csinál a játékos.
Előzőleg a Black Desert Onlineot nézegettem, ami szintén ilyen jellegű harcrendszerel rendelkezik, de sajnos az esetek 99%ban thrasmobok ellen kell harcolni, ami kb 1 ütés/lövés = temetés elven működik, úgyhogy pl a kötelező storyline rémunalmas.
Itt - bár az elején járok - minden sztori küldetésben (ami általában max 5-10 percig tart) van egy vagy több boss, ahol nem lehet csak úgy adik kapok modon leéllni bunyózni. Afféle Dark Souls light.... fontosak a kombók, amik szintén reflex alapúak, egymásra épülő mozdulatsorokat lehet előhozni, amik egyre nagyobb és nagyobb sebzéseket okoznak.
Hab a tortán hogy nagyon szépen kidolgozottak a karakterek (minden van ami a szemnek ingere :D ).
Hogy hosszútávon mennyire köt majd le nem tudom, de egyelőre bejövős. Ami aggodalomra ad okot hogy elég üres a játék - mármint aktiv játékosok vonatkozásáan. A global chaten nem pezseg az élet, és eddig 8 óra alatt 2x sikerült partit találni ahol végre közösen lehetett küldetéseket tolni. Bár ez utóbbi lehet azért van mert még relative alacsony szintű vagyok...