Ha már innováció és Far Cry 3, akkor szerintem ennek a játéknak valóban nincs mit szégyenkeznie ezen a téren, úgy általában nézve sok-sok régi, más játékokban már jól bevált receptet követ, de a Far Cry franchise-ra szûkítve a látókört egyértelmûen fejlõdik az elõzõ részekhez képest, a 3. rész esetében úgy érzem tényleg nem duma a "meghagytuk amit szerettetek, beletettük amit szeretnétek". Az 1. rész után kérdéses volt mi is lesz a fejlesztõváltás miatt abból amit valaha Far Cry-nak neveztek, de szerintem felesleges volt az aggodalom már akinél volt, a 2. rész számomra ütött, többször is végigjátszottam, ahogyan az elsõ részt is anno. Amennyit láttam a 3. részbõl az eddigi hivatalos anyagok alapján, biztos hogy ezt sem csak egyszer fogom végigtolni, szárnyalni fog az újrajátszási faktor az olyan gémerek' számára akik szeretnek többféle megközelítéssel, játékstílussal végighaladni egy játékon. Viszont a sztoriban tudomásom szerint lényegesen eltérõ döntések és eredmények nem lesznek, így az nem feltétlen fog ösztönzõen hatni az újrajátszhatóságra. Viszont a legnagyobb szerepet a játékban alapvetõen úgyis a gyilkolászás fogja kapni, vagy minél kevésbé gyilkolászás, mert a lopakodós és a hentes stílus mindenképpen jelen lesz, aztán lehet ezt össze-vissza vegyíteni a sok-sok gyilokszerszámmal... :) A trópusi szigeti környezet visszahozása számomra hatalmas öröm, szép volt a Far Cry 2 szavannai játéktere is, de a Far Cry eredetileg mégis másról szólt...ha a CryTek-nél maradtak volna a Far Cry jogai anno, akkor valószínûleg nem jutott volna arra a szintre ahová most a 3. résszel érkezik a franchise, maradt volna egy szép de relatíve bugyuta techdemo...helyette a az Ubi pártfogásában lett belõle valami szép és egészen tartalmas...alig pár hét van a megjelenésig, gyorsan el fog telni. :P