Na én meg pont tegnapelõtt jutottam odáig, hogy nem gyõztem kivárni és letöltöttem a warezt...
Imádom az olyan játékokat, amik eltérnek a sablon mûfajoktól. Pár hete még nem is hallottam errõl, egybõl szimpatikussá vált.
Most már mindegy, úgyse akartam teljes áron megvenni, de ha tetszetõs lesz, akkor az elsõ steam leárazáskor bekerül a My Games listára, ahogy az minden ilyen egyedi játékkal történni szokott. :)
A warez telepítés nehézségei nem a játékot minõsítik. Nálam amúgy semmi gond nem volt amúgy, windows tûzfallal tiltottam és ment is tökéletesen.
A játékban egyelõre a prológuson kívül csak egy pályát játszottam végig, az amolyan tutorial volt. Számomra tetszetõs az egész, az interface kezelésével semmi bajom nem volt, átlátható és nagyon jól, alaposan tájékoztat mindenrõl a játék. Elõször a gremlined a maga stílusában aztán jön egy precíz leírás is bal felülre.
Persze ez nem az a játék, amit elindítasz és onnantól kezdve csak nyomni kell a tûzgombot azt kész, szóval annyi türelem valóban kell hozzá, hogy végigérjen az ember az elsõ néhány pályán ahhoz, hogy értse az összefüggéseket, tudja kezelni a játékot, stb... Régen ez természetes volt, manapság már tényleg annnyira 3-4 kaptafára készül minden játék, hogy elszoktak ettõl a játékosok.
Elsõre két dolog fura:
1. minden hõsért nekem kell szaladgálni, miután megszedte magát. Ez már két kapunál is frusztráló volt, nem tudtam másfelé ügyködni, többnél kifejezetten idegesítõ lesz szerintem. Remélem ez a rendszer változni fog és lesz majd valami automatizálható hõsbegyûjtõ brigádom, illetve hogy a hõs "kalandja" se annyiból fog állni, hogy elmegy az elsõ kincsesládáig és irány ki.
2. a fejlõdésrendszerre úgy dobott rá, hogy egyelõre halvány lila sejtésem sincs, hogy mit érdemes fejleszteni, hogy mennyire fog a játék az általam irányított karakterrel való kaszabolásról vagy inkább a lényeimrõl, dungeonömrõl. Bár ahogy elnéztem annyira táp talentek nincsenek, szóval az se tûnik nagy bajnak, ha totál felesleges dolgokra pazarlom a pontokat.
Fõleg az elsõ remélem, hogy nem marad így, az ilyen tycoon-szerû játékoknak pont az lenne a lényege, hogy kényelmesen elszöszölgethessen az ember a dungeonja építésével/szépítésével nem pedig az, hogy félpercenként hõsöket rohanjon agyonvágni.
Épp ezért amúgy abban is bízom, hogy viszonylag könnyû marad a játék.