egy arckövetés még nem gond - olyan van már fillérekért, ahogy #7-ben írták is, de pl. a focimeccsen (vagy máshol) a labdakövetés már gyakran hibázik, egy kosárlabda meccsen meg gyakorlatilag mûködésképtelen a rendszer, nem tudja megkülönböztetni még állóképen sem ráérve, nemhogy valós idõben. Ezért használják például utólag a diákmunkásokat arra, hogy a kosárlabdameccs állóképein bejelöljék az alapvetõ pályapontokat.
A futballmeccseken meg (most a VB-n mutatták is), van egy 20-30 sztereó kamerából álló rendszer, ami valós idõben követi az összes játékost és labdát, és a statisztikákat rögtön ki is adják. Ezeknek az informatikai hátterérõl elég hosszasan meséltek, nem átlagos otthoni gépek dolgoztak rajta. És még ezek sem követték az eseményt, hanem egy-egy területre voltak ráállítva, ezzel jelentõsen leegyszerûsítve a dolgot. Az ilyen szintû képfeldolgozás - tulajdonképpen mesterséges látás - még nem megoldott.