Az hogy egy szimulator mennyire szimulator, elsosorban nem attol fugg, hogy mennyire hivatalosak az adatok, hanem hogy an viselkedik az auto, milyenek a visszajelzesei. Meg jogositvany es elokepzettseg nelkul is erezni, hogy mikor, mennyire volt jo, amit az auto csinalt. A kasztni es a kerekek mozgasa (minden iranyban plusz a csavarodasok) a fontos, es hogy milyen a visszajelzes a kormenyon.
Hogy utana, meg az auto formaja, neve, festese, es foleg az adatok is pontosak, az meg plusz pont;) De mindenki tudja, hogy n em csak az F1-bol, de meg a kisebb csapatokbol is nehez/lehetetlen pontos adatokat kihuzni.
Az F1 2010-nel sem gondolhatja senkise komolyan, hogy minden versenyrol, minden csapatrol es autojarol, minden beallitasarol kulon-kulon adatok lesznek a jatekban?!:) Lesz 1 fizika, 1 altalanos beallitas, aztan scriptekkel, valtozokkal megoldjak, hogy melyik pilota, auto hogyan viselkedik (gyors, lassu, csuszik, maszik stb.).