"Milyen szinten lesz konfigurálható a program, és milyen motorra épül?"
A kérdés eredetileg egy másik fórumon merült fel, de végülis itt sem árt talán megemlíteni... :)
A játékot mindenképpen konfigolhatóra csináljuk, az egészen egyszerû szimpla UV-s textúrahasználattól és kisfelbontású textúráktól, alacsony poligonszámú modellektõl a csm-ig, a nagyfelbontású textúrákig, és a magasabb poligonszámú részletes modellekig. Állítható látótávolság, aljnövényzetsûrûség, vízrészletesség, stb...
A motor egyébként a Mogre grafikus megjelenítõ rendszerre épülõ C#-ban írt saját játék-motor, ami már kezd egészen összetetté válni, fõleg most, hogy lassan sikerül az egészet script-alapokra helyezni. Ez utóbbi egyébként jó nagy falat, sokat dolgozok vele, lassan hetek óta mást se csinálok... Ezért van, hogy most egy kicsit leülni látszanak a dolgok, mert bár a grafikusok gõzerõvel dolgoznak a konceptek alapján, de most perpill az átalakítások végéig nincs hova bepakolni a dolgaikat, legfeljebb az elõzõ verzióba, oda meg már nemigen kellene...