"Sajnos azonban a Call of Cthulhu elképesztõen bugos volt, a lopakodást igénylõ részek szörnyûek voltak és amint megkaptuk a fegyverünket, az addig horror játékként mûködõ program átváltott egy "sima" FPS-be. Sajnálatos, de a kritikusok és a játékosok is csalódtak a programban, ami lehetett volna tökéletes is. De nem lett az."
Ezzel nem értenék egyet. A CoC nekem eddig a legnagyobb pozitiv meglepetés volt a játékvilágban (talán a Tribes - Vengeance vetekedne vele).
Én sehol nem éreztem, hogy sima FPS vált volna belõle. Nagyon gyakran elõfordul, hogy munició nélkül marad az ember, elveszik a fegyvereit, vagy éppen nem ajánlott felhivni magunkra a figyelmet a lövöldözéssel.
Ilyenkor lehet megint lopakodni, menekülni, stb.
Nekem akkor lett volna csalódás, ha az egész játék a menekülésrõl szólt volna, és nem lett volna ahogy szembeszálljak az üldözõkkel.
Azt aláirom, hogy bugos, de szerintem azon kivül nem volt baj a játékkal, jól megtalálták a a középutat a túlélõ horror és az FPS között.