Két-három létezõ problémát érintesz, ám a megoldás helyett csak valami erõszakos autóellenesség hámozható ki a hozzászólásodból.
1.) Egyik az, hogy miért csak egy ember ül abban az autóban. Nos, ennek egyik lehetséges oka, hogy egy családban két keresõ van: férj és feleség. Ha egyikük talál munkahelyet a lakása közelében, vagy odaköltöznek ahol egyikük munkahelye van, akkor a másiknak bizony messze lesz.
Erre az IGAZI, emberbarát megoldás az, ha a mainál sokkal könnyebb lenne munkahelyet találni, és nem kellene a családfenntartók egyikének a földöz vernie a seggét örömében, hogy talált normális fizetéssel munkahelyet a lakásától 30 km-re!
Ez persze nem jut eszükbe az autóellenes baromságokat szajkózóknak.... végülis ezek az emberek csak szócsövek, engem azok az arctalan és névtelen mocskok érdekelnének, akik a jelszavakat írják és a kórust vezénylik.
2.) A közlekedésfejlesztésrõl meg az alternatívákról.
A "közlekedésfejlesztés" manapság leginkább:
-- a "sétálóutcák"-nak nevezett autó- és közlekedés ellenes gyalázatbaromságokban,
-- a szándékosan elrontott lámpabeállításokban,
-- a parkolóhelyek ordítóan ésszerûtlen mértékû megszüntetésében és a fizetõparkolás terjesztésében,
-- a parkolási maffia mögött álló körök által megbulizott, az autósokra vonatkozó bizonyítási kényszer megfordításának ordítóan alkotmányellenes rendszerében (ott parkoltál - nemparkoltam - bizonyítsad be hogy nem...)
-- a parkolásgátló cölöpök sõt a vezetõ számára láthatatlan, csak a küszöbig érõ kõsziklák millióinak a kihelyezésében,
-- süllyedõ oszlopokban,
-- behajtási díj fenyegetésében,
-- és mindezeknek a városok és falvak legszélsõ határáig történõ kiterjesztésében nyilvánul meg!
És még sorolhatnám nagyon sokáig.
Nos én EZT NEM NEVEZEM ALTERNATÍVÁKNAK! Az alternatíva ugyanis azt jelenti, hogy van választási lehetõségem a különbözõ közlekedési eszközök között, és a számomra legmegfelelõbbet választom.
Ez azonban nem alternatíva és nem is választási lehetõség, HANEM AZ ÉVRÕL ÉVER, ÉVTRIZEDRÕL ÉVTIZEDRE DURVULÓ KÉNYSZER!
Továbbra sem magyaráztad meg, és a többi autóellenes is hallgat róla, hogy miért nem alakítanak ki autómentes övezeteket, DE SZIGORÚAN ÖNKÉNTES, NÉPSZAVAZÁS ALAPON!
Vagyis, ha Nudapesten lesz 1 millió ember, aki úgy dönt, hogy nem akar autókat a lakókörnyezetében, és ezért cserében felvállalja, hogy õneki sem lehet, akkor Budapest területének -- az elõbbi példa alapján -- a felét lehetne autómentessé tenni.
Ám ha csak 10ezer ilyen embert találtok, akkor Budapest terletének 1/200 részét tehetnétek garantáltan autómentessé.
Nagyon erõs és idõtálló törvényekkel kellene körülbástyázni ezen területek státuszát! Olyan törvényekkel, amelyeket NEM lehet választási ciklusonként átírni!
Azért, hogy ha én lakást cserélek hogy minél távolabb kerüljek az autómentes területektõl, akkor NE FENYEGESSEN AZ AZ IRTÓZATOS MOCSOK, MINT A FIZETÕPARKOLÁSSAL, HOGY TERJED ÉS TERJED, HOGY NEM LEHET ELÕLE MENEKÜLNI, MERT UTÁNAMJÖN, HOGY AZ IGAZSÁG ISTENE DÖGLESZTENÉ MEG EZEKET IRTÓZATOS KÍNOKK KÖZÖTT