SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!vidámpark-épület (kastély)-utca-csatorna
Basszus....szó szerint így kell elképzelni, annyira egyszerû annyira egyforma minden, nem kell 1 pályán újra menned, mint a 4. részben, de bazze csõ játék és 1-1 pálya, ha változik csak egyszer változik, és a 4 pálya külön külön elemek ismétlésébõl áll.
Ilyet ember nem látott még, szó szerint egy pálya ha elindul 5 métert mész, AMÍG KI NEM ÉRSZ SEMMI VÁLTOZATOSSÁG nem lesz, semmi!
Nincs olyan hogy mész a kastélyba és bemész egy pincébe egy könyvtárba, nincs olyan hogy az utcán elérsz egy parkba, nem tudsz a csatornába bemenni semilyen egyedi pályarészbe ami MEGTÖRNÉ a MONOTONITÁST, csak a fõellenségnél, nincs olyan hogy változatosság, amíg nem érsz az adott környezet tipus végéig ugyanazt látod mint környezet, a csatorna annyira egyforma az egész a folyosók hogy köpni nyelni nem tudtam...
WTF, komolyan én érzem cikinek hogy folyton abba botlok bele hogy IGÉNYTELENSÉG jele látszik a játék nagyobb részein.
Mondja meg az akinek ez nem tûnt fel a 7 missió alatt legalábbis...így visszaemlékezve.
Volt olyan mint a 4-ben hogy egy kamera szög váltás volt és MÁR MÁS KÖRNYEZETBE TALÁLTAD MAGAD?
És ez csak a 4, volt ott is kastély de tudtad hogy 5 méter megtétele után nem ugyanazt látod magad körül, hanem ha nem is nagyobb eltérések de itt-ott megtörte valami a folyosók egyhangúságát.
Komolyan nem is értem, ehhez nem is kell DMC jártasság, ez már nem arról szól hogy milyen volt a DMC régen...mai játékoknál ez nonszensz...nálam legalábbis.
Ehhez képest a Dark Souls a változatos pálya megtestesítõje!