Lineáris végülis mindegyik, csak nem mindegy pont a H&S lineáris jellege miatt hogy mennyire csavarnak a helyszíneken amiken végigmész, neház említenem még1 ilyet, amiben ilyen durva lenne a monotinitás, az meg hogy néha a falak deformálódnak, nem oszt nem szoroz, mert a környezetnek nem ad plusz az a pár repkedõ platform vagy doboz, szerintem.
Télleg gondolkodtam mikor írtam hogy mit hozzak fel példának, amivel példázni lehetne, de nem nagyon jutott eszembe semmi.
És mikor bemész a challange-ekre...papám, hát az egy vicc.
***
Ja a kihívásra még:
Minden ellenfél attól hogy igénytelen kivitelezésû homályos paca végülis kellõen eltérnek stílusban.
Elsõnek az Angel-eseket kell megölni, utána inkább a Devil-es ellenfeleket.
Mindegyikre van taktika, és a játék szépen le is irja hogy mit vess be ellenük.
Valamint ha Hell-to-Hell megvan szól és visszakérdezek hogy van-e kihívás...:D
Mert abban igazad van hogy ha valaki akár 1 Devil-t végigvitt már, nyugodtan mehet az alap fokozatokból a legnehezebben...mert könnyû a játék alapban.