bocsi a leáld stílusért, de nincs kedvem újrafogalmatni a kisregényemet:
DmC végigjátszva.
+a játékmenet kb. a régi
. jóval egyszerûbb látványos mutatványokat összehozni, épp ezért smooth-abbak a mozgások illetve az animációk is fejlõdtek
-rövidebb, mint az elõzõek (nem volt 10 óra a 20 mission az elérhetõ legnehezebb fokozaton, úgy hogy idõre asszem B volt a legjobb értékelésem)
-simán nem szebb szvsz, mint a 4 PC-n
-Ha Kat-nél az volt a cél, hogy úgy nézzen ki, mint egy földön kívüli, akkor sikerrel jártak (szvsz csak szimplán sz@rul van megcsinálva)
-az eddig változatos helyszínek helyett kapjuk a konstans kavargó ctrl+c -> ctrl+v agyf@szt, ami egy idõ után monoton és fárasztó az állandó platformolás, ami még mindig nem a dmc legnagyobb erénye
-a karakterek tipikusan dmc-sek, akárcsak a sotry, ami kapott egy nagyon minimális élt
-elõzõ kettõbõl következik, hogy kb. semmi értelme nem volt a rebootnak, mivel új szereplõket, illetve átdolgozott irányítást simán továbvihették volna a régi univerzumban
-az egybõl elérhetõ hard módon alig lehet meghalni, a bossok pedig egy kaptafára épülõ 1bites vackok. Mind. Még Vergil is. Hallom, ahogy a kiskutyák sírnak :'(
-ha már Vergil, az egy dolog, hogy Dante nem maradt a régi, de a tesóból kimaradt MINDEN, ami miatt cool volt