"Nézzük csak Görögországot ahova minimum reggeltõl estig autózol"
Most néztem útvonal tervezõt, Budapest-Thessaloniki 11 óra autóval.
"repülõvel 1,5 óra igaz hogy a reptéren kell pöcsölni még 1,5-et de ez mégis csak 3-4 óra nem fél/1nap...."
Csak pár dolgot felejtettél el. Van ugye egyszer a kötött menetrend, amihez élbõl alkalmazkodnod kell. Ha nem éred el a gépedet, akkor rögtön több mint 11 órát kell várakoznod, ráadásul a jegyed árát is buktad. És ugye dugó/felüljáró alá beszorult kamion az eléggé mindennapos mondjuk a Ferihegyi gyorsforgalmin, meg úgy általában Budapesten. Vagyis ezeket a tételeket kéretik "beárazni":
- repülõtérre kijutás úgy, hogy dugó esetén is odaérj
- eljutás a végcélig, ami lehet nem is az a város, ahová a repülõgép megy.
És akkor ne feledjük már el, hogy pl autóban vitt csomagot nem fogja senki se elkeverni, ha többet viszel 3 tollpehelynél, akkor nem kell pótdíjat fizetned, meg esetleg a kényelmet is lehetne vizsgázni (turistaosztály vs maszírozós fotel a gyakorlatilag autópilótával rendelkezõ utazóautóban).
"arról nem is beszélve hogy ha az arányokat nézed a mai világban hatványozottabban sokkal nagyobb az esélye annak hogy autóbalesetben halsz meg mint repülõgépbalesetben"
Ezzel megint csak két baj van:
1. Ha egy autó meghibásodik, akkor esélyes, hogy megáll az út szélén, jön a sárga angyal, meghegeszti, és megy tovább. Ha egy - sokkal bonyolultabb, és általában sokkal öregebb - repülõ, akkor azon meg esélyes hogy minden utas meghal.
2. Az autót én vezetem, vezethetem biztonságosan, a döntésekért csak magam okolhatom. A repülõ ellenben egy (valójában több) vadidegen irányítása alatt áll.
3. Autót autópályán ritkán robbantgatnak pl terroristák.
"....elképzelésem sincs a világon napknta hány járat indul egy nap de ha tippelnem kéne azt mondanám 50-60 ezer talán ?"
És ebbõl csak az esik le, ami az index fõoldalán található 3 napon keresztül? Hát persze...