Csupán arról van szó, hogy kezdem unni, hogy úgy van beállítva az Oblivion, mint egy középszintû valami a nagy gothic-okhoz képest.
Pedig a valóság éppen fordítva van. Nekem a Gothic3 ótvar minõségû, minden rendszeren gyengén futó és folytonosan szaggató motorjától meg az idióta küldetéseitõl(foglald el ez meg azt és közben öljél meg 300 orkot, a játék végigjátszása alatt levertem vagy 2000 orkot, marha életszerû) kell röhögnöm, meg a nevetséges harcrendszerétõl. Említhetném itt a nyolc harapásból álló, védhetetlen kombókkal támadó egyszerû fakasokat, meg a többi agyamentséget. A Gothic3 egy nagyon gyenge minõségben kivitelezett, és bugos játék, aminek a színvonalát ahogy hallom csak a közeledõ negyedik rész fogja tudni alulmúlni.
Risen még ennél is rosszabb, ott a fõküldetésszálban találkoztam végigjátszást lehetetlenné tévõ buggal, másfél évvel és a jó ég tudja hány patchel a megjelenés után.
Szóval nem kéne úgy csinálni, mintha a piranha bytes munkáinak minõsége megközelítené az Oblivion színvonalát, bármennyire elfogultak vagytok is a gothic széria javára. Jól jellemzi a piranha bytes munkáinak minõségét, hogy mára gyakorlatilag kiszorultak a videojátékpiacról.
Mindeközben a Bethesda olyan címeket alkotott az utóbbi tíz évben, mint a Morrowind, az Oblivion és a Fallout 3. Jelenleg az Elder scrolls 5-öt és a Doom4-et csinálják. Nem ugyanaz a szint.