A gond az hogy a színes kütyü nyomogatása nem pótolja a lexikális tudást, másképp szólva a tudáshoz nem vezet királyi út.
A számológépet sem szabad(na) engedni amíg papíron nem tudja a diák elvégezni az alapmûveleteket, és a körzõt-vonalzót sem pótolja a rajzolóprogram.
Nyilván haladni kell a korral és ennek is meglehet a helye ( az tényleg nem rossz ha a matek példatár, irodalomkönyv, kötelezõ olvasmányok tárolására alkalmas egy e-book jellegû eszköz ), de egészségügyi szempontból annak sokkal inkább e-inkes eszköznek kellene lennie. Vagy kihajtható, egyik fele e-ink a másik lcd... )
A periódusos rendszernél maradva való igaz hogy csinos összeállításokat lehet összecopy-paste-ezni, de ettõl nem hiszem hogy egy kémiai egyenletet bármivel is jobban tudna megoldani a csemete. Persze, látványos ahogy nyomogatják a kütyüt, jól eladható azoknak a buta gazdag szülõknek akik azt hiszik hogy az õ kölküknek ezzel már "fájdalommentesen" lehet tanítani a kémiát...