"na meg igényesebben/jobban ki kéne kidolgozni az itemeket, és egy új normális gfx engine-t is írni, különeleges varázslatokat kitalálni"
nos, nem tudom, hallottá-e a skill rune-okról. A D3-ban lesz 5-féle, és mindegyiket lehet párosítani az 5 kaszt BÁRMELYIK skilljével, aminek hatása jelentõsen módosul (pl a tûzhidra fagyos lesz, vagy villámos, tûzfalat köpköd, a zöld színû rúna általában mérgez, egy másik megsokszorozza a mágiát pl egy helyett több magic boltot lõ). És ráadásul az összes lehetséges párosítás önálló animációt kap, nem holmi optikai tuningot. MAgyarán irdatlan mennyiségû testre szabhatóságot kap így az öt kaszt. Emellé jön a trait rendszer, azaz az aktív-passzív skillek különválasztása (szintén kasztonként), a karakter a charmokból talizmánt rakhat össze, ami idõvel növekszik (több charm fér bele).
Vagy a 3D-s motort kihasználva lehet például taktikázni azzal, hogy a demon hunter gránátja pattog és szóródik.
De mindamellett még töredékét sem mutatták meg mindannak, amit a teljes játék tartalmazni fog. És nem véletlenül ülnek rajta x évet a blizzardos fejlesztõk. Ha annyira összecsapott bóvli, mint amennyire állítod, akkor akár már most ki kellene adniuk. Vagy szerinted malmoznak a programozók meg grafikusok, hogy teljen el még három év? Éppen azért tart ilyen sokáig, mert olyan szintû finomhangolás zajlik náluk, ami szinte semelyik másik játékfejlesztõ cégnél sem.
Ha pedig az eladások miatt nyírbálnák meg a hangulatot, akkor annak nem volna semmi értelme, lévén a célközönség itt nem a 10 és 60 év közöttiek, mint a WoWnál. Ha így volna, nem látnál benne ilyen mennyiségû vért, és brutalitást, hiszen a megnézed a trailereket, azért nem szûkölködnek benne.
Azért a Blizzardot nem ejtették a feje lágyára, hogy ilyen szarvashibát kövessen el. Pontosan tudják, hogy mit csinálnak, és jól fogják csinálni.