Én szerencsés ötletnek találom, h nem lehet olyan sok bolygóra leszállni. Az elõzõ részben ötlettelenek, egyhangúak voltak a mellékküldis bolygók, ritka idétlen és bosszantó domborzattal. Ezek mellé még kaptunk egy-egy bázis, bánya, stb. modellt, amik egyfolytában ismétlõdtek. Ennek ellenében a 2. részben kevesebb bolygóra lehet leszállni, de legalább változatosak. Tény és való, h a történet gyenge lett, valamint az inventory rendszert is kiszedték, de inkább semmilyen inventory ne legyen, mint olyan rendezetlen, mint amilyen az elsõben volt. Ráadásul a sok lootnak köszönhetõen minden végigjátszás felénél a maximum elérhetõ pénz mennyiségem volt, ami elég gáz. Az akciórészek jobban kidolgozottak a másodikban, mint az elsõ részben. Igazából egyik rész sem lett tökéletes, de mégis mind2 nagyon jó lett. Remélem, h a 3. részben az elsõ 2 rész jó tulajdonságait sikeresen vegyítik.