Ilyen mezei dolgokkal kell kezdeni jövõbelátás terén. Ezeket kell próbálni kitalálni. Akár úgy is, hogy iciripicirit a pozitív irányba befolyásolod a jövõt, ennyit a Jóisten is elnéz.
Bevallom õszintén, én - mint kivételes parafenomén és médium! - e nagyrabecsült lap hasábjain vetettem fel azt a kérdést, hogy minek új rendszert bevezetni a BKV-nál, amikor ma már minden hülyegyereknek van bankkártyája, amivel apró-cseprõ cuccokat vásárol. Sõt, a mekiben a PayPass ún. proximity (ammeg mi?) kártyával is lehet vásárolni. Csak egy laza csuklómozdulat, és megvan a hambi!
Akkor a BKV miért ne ezt a jól bejáratott, mûködõ, biztonságos, a BKV részérõl minimális beruházást (POS-ok megvásárlása és beszerelése mobiltelkós alapokon) igénylõ megoldást választja?
Elõre megjósolom: ha nem ezt az Én kopirájttal levédett, de közérdekû célokra szabadon felhasználható megoldásom ültetik gyakorlatba, akkor Én ott fojtogató korrupciószagot érzek.