Látom nem sikerül ott sem megérteni, de toporzékolsz tovább, mikor semmi választ nem adtál semmire.
De akkor csak neked, hátha így megérted....
*Mivel tankautók ugyanazt az utat használják, amit kiszolgálnak, de kb. minden sokezredik jármű csak tankautó, ezért az whatever az továbbító hálózaton. Semmi extra költsége nincs annak, ha ma nyitnál akár 30 benzinkutat egy autópálya mellett. Persze igény nincs, de technikailag lehetséges. Ettől nem kell több út. Tehát nincs szűk keresztmetszet a teljesítményben.
* Energiában sincs, a finomítói kapacitás elég. 2008 óta fel sem merült hidrogéngyár építése Battán. Akkor már elkészült az egyik berendezés, azóta is egy raktárban rohad. A tervek elkészültek amúgy, az Olajterv csinálta.
*A végponton levő fogadó létesítmény filléres. A benzinkút igénye szabad terület és néhány családi ház árama.
* A feladó oldalon levő kapacitások növelése is filléres, egy tankautó töltő ára gyakorlatilag 0 egy finomítóhoz képest. Konkrétan ebből feleslegese kapacitások vannak 2008 óta...
Ezzel szemben az imádott villanyautódnál....
* A több áram mennyiség 100%-ban rárakódik a termelői oldalon. Jelenleg vér pisálása folyik, hog 2030 táján ne kellejen többet importálni áramot, mint ma. De semmi baj, majd gázt fogunk, mert semmilyen más nagy blokkot nem tud az ország beilleszteni a gridbe, mint CCGT-ket. A lignitit felhagyjuk, atom már épül és más menetrend tartó és alaperőmű nem fér bele.
(Gönyű életútjáról tudok szépet mesélni, hogy mi volt eddig vele...)
* A végpontokon szűk keresztmetszet van teljesítményben.. Első körben maguknál az egyes autóknál. Lakótelepeken nem tudsz tölteni, mert utcai parkolás van.
* Ha leteszel n+1 konnektort egy garázsban, akkor már az épületet kell első körben átalakítani.
* Ha ez megvolt, akkor ahogy ez nő, akkor a cella fekszik meg.
* Ahogy ez még tovább nő, akkor Bp. fő betáp kábelei lesznek kevesek.
Ezt nem én mondtam, emlékeim szerint egy MAVIR-os egy interjúban.
* Egy idő után meg annyi villanyautó lenne egyesek lelki szemei előtt, amit Mo. az összes erőművének csúcskapacitásával és 35% feletti importtal sem bírna. És mielőtt kötekedni kezdesz. Az összes telepített erőmű nem üzemelhet, mert tartaléknak is kell lennie, amire jogszabályi kötelezettség van.
Tehát ahogy nő a mennyiség úgy lesz szűk km teljesítményeben. Az első szinteken még csak maga az autós fizet. És aztán ki? Akinek nincs kocsija az is fizeti majd a plusz trafót, kábelt és a munkát, ami kell hozzá?
A vezetékek ellenállását nem számoltam fel sehol. Megint hazudozol összevissza. Téma sem volt. Jelenleg nem vezeték szinten vagyunk. A probléma alapjait sem érted...