hogy egy kocsis hasonlattal éljek, akkor ott miért nem zavar senkit, hogy vannak olyan gyártók akik csak 2 max 5 év garanciát vállal a termékére? és a motor is joval több mint 15%át teszi ki az árának, ha cserélni kell gari idön kivul. és azért sem panaszkodik senki, hogy 5-10 év után a 110 lovas kocsi lehet márcsak 100 lovat ad le jobb esetben .
Ott miért nem probléma ez a napelemeknél meg m,iért igen ?
Amugy meg a garancia idő sem azt jelenti, hogy a következo nap elromlik ( vannak ilyenek is) hanem még utána jopár évig hiba nélkül müködik.
Láttad az ábrát amit linkeltem , pont ezt a hulyeséget cáfolja amit mondasz. este nem kell t9bb energia mint nappal és a napelemek csökkentik a paksi tterhelést nappal,.
Meg ahogy mondtam ez egy folyamat és nem egy pillanatnyi kép amit most mutat a német rendszer az egy folyamat része, ök tudják, hogy hogy gondolják , most azt látjuk ,hogy nö9velik a megujjulo telepitését a napelemeket és a szél turbinákat, ez jelen pillanatban azt eredményezi amit irtál, de akár 5-10 év mulva elöállhat olyan helyzet, hoyg a meglévő megujjulokat hatékonyabban tudják használni vagy tárolni, onnantol kezdvbe, meg a német hátradől mig a többiek meg vakarják a fejuket, hogy hogy gyözzék meg a lakoságot vagy hogy telepitsenek ennyi megujjulot és 10 év lesz nekik vagy több mire eljutnak arra a szintre ahol a német lesz.
Ha meg nálunk beleugranak paks2be akkor meg esély sem lesz rá hogy váltsunk, mert jó 50 évig vagy tovább is fizetni kell a törlesztöt érte mikozben 10 év mulva már lehet lenne alternativa olcsobban.