Bár tudom, hogy pont ez a succession game-ek lényege, mégis meglep, hogy mennyire "ahogy-esik-úgy-puffan" jellegû az ilyen erõdök építészete. Ide fúr egy pár kis lyukat szobáknak, oda néhányat workshopoknak, de a kettõ terület kurvamessze van egymástól, és sok értelme nincs.
Nem értem a dolgot.
Nekem van egy már jól bevált megoldásom, amit egy az egyben kopipésztelhetõ saját maga alá, ha kell még belõle. Az a jó benne, hogy nem kell a törpéimnek sokat vízszintesen rohangálniuk, lemennek a lépcsõn a megfelelõ szintre, és kész. Lépcsõ is van elég, hogy ne legyen torlódás. A folyosóknak nem kell egy kockánál szélesebbnek lenniük, mert nincs olyan, hogy egy folyosót egyszerre két-három törpe akarná használni.
Igazából csak azt nem értem, hogy hogyhogy nincs minden pléjernek már ilyen jól bevált rendszere. Mert oké, hogy egy ilyen folytatásos játékban egy év van egy játékosra, de én kb már rögtön a letelepedéskor kijelölök egy szintnyi ilyen lakóblokkot, amit késõbb csak ki kell ásni.
A másik, amit nem értek, hogy miért nem védik be magukat jobban. Elsõ dolgom szokott lenni egy árok legalább a bejárat, de még inkább az egész felszíni erõd köré. Felvonóhíd, körbe falak, vadász a fal tetejére, aztán jöjjön be aki tud...
Trading depo meg a falon BELÜLRE, zsilippel. Nemtom, hányadik ilyen leírást olvasom, ahol a falon kívül van a kereskedelmi állomás.