Úgylátszik minden régi stealth játék egy irányba megy... Gondolok itt fõleg 47-esre, meg Samfisherre. Ha megnézzük mindkét esetben ugyanaz a felállás. Hitmanban mikor még "legó 47 essel" futkoztunk, akkor még nagyon megvolt a stealth, és nem amiatt, h a pálya telilett volna fedezékkel (nem volt ugye ilyen h egyik fedezékbõl másikba, ...) És ha most ránézünk, már szép a grafika, sokféleképp lehet ölni, viszont ez a régi stealth színvonal nem egészen a régi. Ugye ide betették a fedezékeket (nekem tetszett úgy is, így is a játék). Nos, ha SamFishert nézzük, akkor nem nagy a különbség. Mikor még Sam egy páncélos legóbábu volt, akkor még stealth volt a javából. Nem volt ott se cover, mint Convictionban; de mégis stealth volt, kellett lopakodni meg minden. Most ugye már "megszépült" Fisher, és már nem olyan stealth; pl mostmár simán elõveszek egy kis stukkert benn és végig tudok menni az egészen (nem így szoktam). De régen ha ezt próbáltam lehetetlen volt. Coverek itt is.... Node jó így is a játék ugye. Ha összehasonlítjuk a "modern" 47 est, és Fisher t, látni, hogy már-már rémisztõ a hasonlóság. Még a sztorija is vmien szinten (eddig mindkettõbe ügynökök voltak, másnak dolgoztak, itt mindketten a saját fejük után mennek, nem törõdve a többi ügynökkel) (kb). Na nem mintha ezekkel nekem bajom lenne, sõt... Szerintem így egy fokkal jobb, bár volt ami hiányzik a régi legós stílusból, de van ami meg nem volt bennt ami most az újban és kellett volna szal... Így most egy fokkal jobb, nomeg a story itt értelmet nyert...