Nekem személy szerint nagyon tetszik ez a rész, szinte ez tetszik a legjobban. A Convictionos felfogás már olyan 10/7 pontos volt szerintem, magyarul nekem annyira nem volt bajom vele viszont annyira el sem ájultam tõle.
Viszont a Conviction óta a régebbi részektõl teljesen eltér. És azt semmiképp nem sikerült nekik visszahozni a Blacklist tel sem.
A régebbi részekben szarabb volt az irányítás, ezt úgy mondom nem lehetett a magasból ráugrani így az ellenségre, csak ha pontosan alattad volt és megnyomtad a leesés gombot. Most pl multiplayerozok, és 8 km messzirõl átugranak rám...
No meg lassabban lehetett ott menni, nem lehetett így mindenen csúszni mászni fénysebességgel, a fegyverek is kezelhetetlenebbek voltak, ennyi kivégzési mód sem volt, meg ilyen jól mûködõ human shield mód, de (lehet hogy ezek miatt) valahogy tényleg egy nagyon jó stealth játék volt. Gondolkodni kellett merre is mész pontosan, nem volt mindig egy nyíl ami jelzi hogy hova menj, ki kellett jutni idõre pl. anélkül hogy pontosan tudnád merre, miképp, meg az ellenség is egybõl szitáválõtt hogyha meglátott, gyanakodott hogyha közel mentél vagy meghallotta ahogy megölöd a társát, ha meglátta a tetemet akkor mindenki keresett téged, meg ilyenek. Annál tényleg lopakodni illett, csendesen gyilkolni, mert másképp nehezebb volt. Például a fegyverhez ott nem nagyon nyúltam (szerintem evvel nem vagyok egyedül). Fõleg azért mert jóval nehezebb volt kilõni az ellenséget, meg hangosabb volt, észrevettek. Ittsem nyúlok fegyverhez de itt simán ki lehet tenni õket hangtalanul egy kis stukkerrel (kivéve a sapkás emberkéket).
A régi részeknél ezek miatt rá voltál kényszerítve a lassú, lopakodós és a csendesen gyilkolós dologra. Itt viszont minden teljesen fel van pörgetve, könnyebb az irányítás, nyilak ezrei, ide menj-oda menj. Akkor annál a tüzes pályánál is pl.... Hát mennyire kiszámítható már hogy hol mészz.... Meg mikor mondja hogy találj utat ide meg oda. Ott is a sziklákon ugrálsz, 2 gombbal utat találsz. Szóval eléggé le is van butítva. Ott meg régen ha nem lett volna a térkép szépen eltévedtél volna. Én jó sokszor nem tudtam merre kell menni. Meg ott sokszor adott volt egy nagy bejárható pálya több küldivel, itt meg mintha egy folyosó lenne ami be van barikádolva néhány helyen, de csak egy irányba haladsz mindig.
Na szóval értitek mire gondolok. Szerintem ezek a dolgok miatt lett más a Splinter Cell. Fõleg a dolgok felgyorsítása, a nyíl megjelenése, térkép eltûnése, hipergyors akciók, butább ellenségek, szuper csendes fegyverek, kütyük és ezek a lebutított pályák pusztították el a régi Splinter Cellt.
Ezeken felül mondom nekem bejön nagyon ez a stílus is, sõt nem is nagyon tudom meik a jobb. De szerintem ez a különbség a régi és az új között