AC1 et toltam ki vagy kétszer, de az tényleg már kicsit monoton volt a végén, azt igazából csak a Parkour miatt játszottam mint a Mirror's Edge et, ezért is várom a Brink et :D Viszont a Prototype ban megvolt a jó kis Parkour, megvolt a hentelés, a látványos képességek, pl Assasinban csak a counter-attack ok voltak látványosak a többi igazából átlagos volt. Végül is mind a két sztori elég "reális" volt, nem azt nézve hogy a hõsünk kinyír mindenkit, hanem a kerettörténet, de a Prototype-é jobban begyere. Bár nálam ez nem mérvadó, mert mindent kitalálok a játék felénél szinte mindig (meg sajnos a sorozatoknál is, kiküldtek a szobából mert 1. évad Sara Conor felénél elmondtam a végét :D) szóval, mind a kettõ tele van rejtélyekkel. Ha dobnak egy kis pálya változatosságot a sok felhõkarcoló mellé és a történet hasonlóan jó lesz, és nem szúrják el a harcrendszert, akkor várós. AC2 õt kipróbáltam kb 20 perc után nem volt kedvem hozzá. De hát "Kinek a pap, kinek a kettõ haljál meg." Jobb lesz neked ez, mert én ilyen HSZ eket írok, ha már ez is számít :D