De a technológiai stagnáláson nem ennyi idõ alatt jutnak túl, a cerberusnak lényegében ez a célja a bázissal, hiszen ott vannak az igazán fejlett technológiák, Meg a normandia 1 eléggé rossz dizájn lépés volt... (hol alszik a legénység? stb...lényegéebn ezért semmisül meg) másik a me1 végsõ koncepciós hibája az, hogy nem nyírták ott ki Sepördöt, emiatt a 2 rész elején kellett, egy katartikus momentumot, ilyen korán elsütni hiba volt...
Egyébként értem, hogy páran sírtok mert nem nektek fejlesztenek szerepjátékot, DE ennyire történet központúság mellett, tovább vihetõ mentésekkel, nem kezdheti minden játékot nulláról, ha meg nem nulláról kezd kb isten lenne a végére...(mondjuk kb a 2 végére annyi biomod van az emberünkben, hogy már feszegeti az emberség határát) Egy ennyire szoros, feszes történetnél nem megoldható, ott is telik az idõ, nincs idõ hogy a "nameless hero" (alá gothic), hogy akkor most a karakter lvl 50ig elfejlõdik, 50 képességet újra meg újra részrõl részre megcsinál...meg sztem teljesen idegesítõ a részrõl-részre minden képességet elvesztõ hõs... az inventory meg minek? elhiszem, hogy páran szeretnek ilyen-olyan cuccokat a virtuális fiókban pakolászni, de szóljanak az asszonynak adjon feladatot, ha pakolni akarnak:D Így is eléggé bele lehetett nyúlni a karakterbe, ennél már tovább butítani (ez alatt az 1 szintjét értem) felesleges, ott nagyon jó rendszer volt, de egy 2. 3. részben nem mûködik...Sztem a 2 messze felülmúlta az elsõ részt koncepcióval, minõséggel, annak ellenére minden trilógia köztes sebe megvolt benne... és a 3-ban meglesz minden zárórész betegsége, az, hogy a rajongók nem azt fogják kapni, amit várnak, míg én a mérsékelt rajongó nagyon jól fogok szórakozni:)