Hát de nem errõl szól az egész... Minden normális "hõs" központú sztoriban a hõs szenvedése embersége a lényeg de a 2-ben ezt kiölték, semmi komlyabb emberi reakciót nem mutat azon kívül h bunkó max. Egyszerûen nem hiszem el h nem foglalkozik azzal ami történik körülötte, fel sem merül benne, hogy lehet csak egy cerberus robot, hiába mondta Miranda, hogy nem.
Egyébként azzal, hogy megölték a 2 elején teljesen újat alkottak, de a játék folyamán ezt senki se vette észre... Ahogy kilõtték õket, és ahogy lereagálták az illet az 1-hez, de amit csináltak vele az nem. Sztem nem kellett volna szénné égnie. De hát kellett az új figura, ugyan abban a csomagolásban.
Mellesleg nem vagyok hard core RPG fan. Nem akarok oldalakat olvasni, de hogy a döntéseim -amit nem én raktam be a játékba!- jó 90%-a abból álljon, hogy kapok e-mailt a pizzástól vagy nem, a tanácsot megmented normális lezárás, erre még csak nem is köszönnek, mint a kisiskolában komolyan...A gigászi inventory volt az 1 egyik nagy gyengepontja, meg hogy a csata közben minden lecserélek. De a kettõre meg kiherélték. Érdekes Zaed-nek jutott saját puska, még neve is van.. Amit a páncél terén behoztak, annak kb. a felét berakhatnák a fegyókra is. Legalább a lõszer képeségek eltûnnek és mod-ok formájában újra élnek, ahogy az az 1-ben jo is volt.