Mert az irányitást a harcrendszer miatt kellett átdolgozni. Az első részben is volt fedezékrendszer, de nagyon kezdetleges és ha jól emlékszem, nem is volt rá külön gomb, ellenben a "guggolásra" igen. Lehet hogy az első rész irányithatósága nem volt a toppon, erre már nem emlékszem, de azért az is elég olcsójános megoldás volt, hogy mindent egy gomb csinál, aztán néha kritikus helyzetben Shep ugrott amikor fedezéket kellett volna keresni vagy forditva. A tárgyakon "átcsúszás" egy jó ötlet volt, de asszem az is ugyanaz az egy gomb volt. Nem is értem, miért maradt ki az Andormeda-ból, ahogy grab is. Szóval minden pályaelemet át kéne dolgozni, hogy Shep át tudja ugrani vagy tudjon rajta csúszni. Ez már önmagában sem kevés munka. Meg a grafikához előbb szoktak nyúlni, mint az irányitáshoz vagy a harcrendszerhez... gondolom nem véletlenül. Attól meg nem lesz sokkal szebb a ME 1, hogy növelik a felbontást. Pedig valószinű csak ennyi fog történni.