Omegat elotte es utana is haborus allapotok kozt latjuk, mert hat az Omega mindig is egy koszfeszek volt:D
Citadellat csak az elso reszben latjuk ostrom elott es utan is. (3dikban pont mas helyszineken van mindig a lovoldozes es a normal elet, raadasul nagy rombolas ott sincs, csak par koromfolt)
Jo lett volna viszont Thessiat haboru elott latni, vagy Illiumot az invazio utan. Mind3 resz teljesen mas helyszinekkel operal, meg a Citadella is mindig ujra van rajzolva.
A csapattal kapcsolatban, az ME2 szinte teljes egeszeben a csapatrol szolt, szoval nem csoda, hogy ez lett az erossege. Az ME3-nak viszont mas a fokusza. Persze ott is jo lett volna ha annyi energiat forditanak a csapattagokra, de akkor vagy mashol kellett volna sporolni, vagy 2x ekkora lett volna a jatek.
Es nyilvan nekunk fogyasztoknak egyertelmuen jobb a 2x akkora jatek, de sajnos nem realisztikus elvaras. En jobban orulok hogy cserebe egy nagyszeruen kidolgozott Krogan vagy Quarian/Geth konfliktust kaptunk cserebe.
A legtobbet amit tehettek volna az az, hogy ha pl az ME3-bol 1-2 tortenet-epizodot atmozgatnak ME2-be, es cserebe par karakterepitos kuldetest atvisznek ME3-ba hogy kiegyensulyozottabb legyen.