Tehát a sarkalatos kérdés: a grafikus szoftver rendereljen nekünk, avagy a GPU-t kényszerítsük-e rá?
Ha utóbbit kényszerítjük (force GPU rendering - HWA) akkor több aksit zabál várhatóan a gép, de RAM-ot spórol, azok a programok amik erre fel vannak "készítve" esetlegesen hozadékkal kecsegtetnek (simább futás), ellenben amik meg pont nem azok emiatt akár crashelhetnek is (pl.: ICS alatt a "Cut the Rope" állítólag). Általánosságban gyorsabb programbetöltésekre (rövidebb load idõk) és bootra számíthatunk hiszen nem a RAM-ot használja.
Ezzel szemben ha nem kényszerítjük a vasat a renderelésre (nem force-oljuk) akkor majd eldönti Õ maga az adott helyzetben mi a legjobb/optimális, és a grafikai feladatokat leggyakrabban megoldja a rendelkezésre álló RAMBó'... :)
Én így értelmeztem, de sok a vita a témában mindenfelé.... majd kijavít aki szükségét érzi / többet tud a témában. Engem is érdekel.