Lerajzoltam otthon egy papírra, hogy mi okozhatja gyújtáskimaradást az Astrámban (kb 10 alkatrész jöhetett szóba). És leírtam azt is, hogy mi a legvalószínûbb. Utána egy maszek szerelõ elakadt vele, egy maszek villamosságis elakadt vele, végül egy márkaszervizben 1 hét kipróbálunk sok mindent alapon megtalálták a hibás alkatrészt (amit javasoltam elsõ helyen). Õk se ésszel álltak neki, csak õk megtehették, hogy potyára megrendelnek minden szart, amit majd egy másik kocsiba betesznek késõbb.
Aki típuspéldákat biflázik az nem fog megtanulni gondolkodni. Aki nem tanulja meg a lexikális dolgokat, nem fogja tudni milyen lehetõségekre gondoljon.
Egy mai modern autó hibadiagnosztikája pedig vagy megy kód alapján (betanított munkás szint), vagy ha gondolkodni kell, ahhoz meg nagyon komoly háttértudás szükséges.