Nincs külön PvP és PvE szerver. Annyi van, hogy vannak védett és PvP területek. A védett területeken nem támadhat meg az ellenséges frakció és a saját társak sem. Ezek a kezdő és az "alacsonyabb" szintű területek. Azt hiszem más kontinenses ellent támadhat a helyi kalandor, de akkor az visszaüthet és onnan vag ybejön a harc vagy nem. A vegyes, vag yPVP területeken 5 veszélyességi osztály, egy krízis, egy háború és egy béke időszak van. Speciális esetek azért vannak (Halcyionában fix béke-krízis-háború körforgás van. Aurória örökös PvP zóna. A nyílt tengereken mindig támadható mindenki). Általános PvP zónában béke idején senki se támadhat senkit. A veszélyes időkben, krízis és háború állapotban mindenki támadható. A saját oldal játékosai csak "vérszomj módban" (Ctrl+F. Erre crime pont jár és módosul a karakter státusza és büntetlenül támadható lesz + ha vannak őrök a közelben, akkor kinyírják). A háború speciális állapot. Ott az ellenséges frakciós ellen lenyomásáért honor pontot kapsz. Halálért meg veszítesz persze. A köztes állapotokban nincs honor gyűjtés. Annyi még fontos, hogy az ellenséges kontinensen a városőrök mindig betámadnak. A kereskedők testőrei csak azt támadják aki harcot kezdeményez a közelükben. (neutral a státuszuk). Ez valamennyire biztonságossá teszi a kereskedelmet a merchantokkal. A gladiátor és egyéb harcosnak tűnő "árus" nem testőr. Az nem segít ha bánt a csúnya ellen.