Valóban a távolkeleti szemlélet teljesen más, és valóban vannak ebben a játékban is inkább nekik tetsző részek, a grindelés jó példa. mondjuk ismerek olyan magyar játékost aki 12 órát is farmol egyhuzamban és bár nem élvezi kifejezetten, de simán beválik neki, én meg is őrülnék az ilyenektől :D
A másik része viszont azért érdekes kérdés, mert egyrészt a patron megvehető ingame goldért, tehát megoldható, hogy egy fillér befizetés nélkül legyen telked meg minden ezzel járó előnyöd, és az első után már nagyon könnyű ezt előteremteni, akár pár nap játékkal a következő hónapokra. Ráadásnak minden marketplacen megvehető tárgy elérhető bárki számára ingame goldért (vagy abból vett apexért), így ezzel se kerül senkihez olyan item amit f2p játékos nem kaphat meg (pár ilyen item volt, amik kényelmet szolgáltak leginkább és később lehetőség volt szintén megvenni AH-ban pl).
Egyszóval igen, lehet valós pénzért előnyt szerezni és több goldot, és ezt lehet ellensúlyozni több játékkal, multiaccal. Lehet azt is mondani, hogy a trion pénzéhes, és simán meg tudnák kevesebb ilyen itemmel oldani, úgy hogy továbbra is profitot termelnek, de ezeket nem tudjuk. Persze én is örülnék ha ingyen hozzám vágnának minden lehetőséget, de mivel ők sem ingyen élnek, ezért elfogadom, hogy ez kell ahhoz, hogy továbbra is játszhassak (0 befizetéssel, ingyen, szórakozva).
A p2w embléma olyanok miatt ragadt rá akik az előzőeket nem látják be és/vagy elvárják, hogy pénz és/vagy sok-sok idő befektetés nélkül ők is egyből top játékosok legyenek.
A fresh start esetében jogos amit mondasz, a szerverek valóban rossz állapotban voltak (vannak); és ez valóban egy nagy hiba a triontól. A korábban írtak viszont itt is igazak, ha nem lett volna lehetőség vásárolni itemet akkor nekik nem érte volna meg, akkor miért csinálták volna? (nyilván fogalmunk sincs, hogy degeszrekeresték-e magukat vele, csak feltételezések vannak, de nyilván profit miatt csináltak fresh startot megint)
A balance is érdekes kérdés, mert az új fajoknak valóban a legacy szervereken kellett volna xp boost, a fresh starton meg mindenki ugyanannyi xp-vel nyomuljon; de azért nem végzetes probléma, hiszen alig 1 max 2 hét alatt simán maxosra húzható egy karakter, szóval nincs senki hónapokra lemaradva.
A 18 sec damage immunity alatt mire gondolsz? A healer abyssal skilljére?