- túl hosszú idő kifarmolni a p2w játékosokkal azonos geart és sose éred el őket így ha nem fizetsz
- nincs korlátja a fizetett előnyöknek
- a RM item eladásokból szerzett in game pénz és az összes lényeges fejlesztési nyersanyag vagy felszerelés megvásárolhatósága miatt a játék közvetetten "valós pénzért erőt veszel" ügyleteket kínál.
- a trade korlátozás és a felhasználó szűrés/szabályozás hiánya miatt teljesül a "többet fizetsz = több korlátos nyersanyagot kapsz". (multiaccount: labor , földtulajdon, adóterhek, loyalty pont)
A megvehetem in game pénzlrt a legcsacskább érv ha a p2w ellen hozod példaként. Ezzel azt mondod, hogy a játék nem p2w mert valós pénzért tudnak tőled in game aranyat és erőforrást/itemet vásárolni. . Hát.. hm-hm...
Ingyen játékot nem akar senki se igazán és nem is nagyon kinálnak ilyen MMO-t. Az "ingyen" jelző (f2p) csak egy pofátlan hazugság a cégek többségénél. épp az archeage volt az ami miatt olyan játékokat keresek csak amik nem "free" játékok. Fenének se kell sok gyökér pénzes toxikus lusta noob a játékba. Ha játszok, akkor az ellenfelem JÁTÉKBAN legyen jobb ha elkeni a számat és ne pénzben. Csak sajna kevés vállalat nyújt prémium szolgáltatást (fair playt) hosszabb távon. A BDo jónak igérkezett ilyen szempontból, de kezd elku**ulni sajna. A hulladékszűrő (b2p) már lényegében nem is létezik, a mikrotranzakciós girnyózás meg egyre erősödik. Lehet bevásárolok egy új startot dél amerikai régióban "Feketén".
(vagy pár hónap múlva bekóstolok mégis egy fresh startot az AA-ban. Rövidebb távon jó muri az is, hosszabb távra meg a Trinóval nem érdemes számolni)