A "nemzeti" guildek picit sérülékenyebbek. Egy-egy ember abbahagyja és eltunyul az egész kezdeményezés. Egyedül persze nincs sok esély a vad guildek hordái ellen, de a nemzetközi guildekben azért nagyobb a mozgástér. Haverokkal meg lehet együtt bandázni azonos, vagy külöböző guildeknél is.
A koreai patchek alapján ami változás lehet és ami még téma a fórumokon:
- a fajok main questline-jának XP és item rewardjait egy szintre hozták: A dwarf és warborn már nem kap gyorsabban többet mint a "régi" fajok.
- a main questline-ban kapott armor és weapon reward upgradelhető. Picit hasonló, mint a hiram gear. Rewardként kapsz majd pár fusion itemet. A kibontása ingyenes, de a fejlesztésnek van labor és egy kis silver költsége. Elég gyorsan elérhető a kívánt minőség és onnan mehet rá az awakening. Ennek itt még 100% esélye van a sikerre. Kétszer lehet awakening-elni egy-egy itemet és onnan a következő lépésben fel lehet fejleszteni T1 hiram itemre. Az előnye ennek a módszernek az, hogy a fejlesztés során a reroll lehetőségek szépen halmozódnak, így több esélyed van jó statos hiramot kapni. Awakening-nél maradnak a rollok az itemen.
-koreai labor rendszer: ami Koreában van az tisztán p2w. Ugyan elérhető a napi 10k labor, de azt csak p2w-nel lehet lenyomni. Viszont enélkül is elég jó a rendszer. A napi questek után is lehet (5 teljesítésével) 1000 laboros tokent kapni, meg a halcy war is ad ennyit. EMellett lehet lesz még ilyen token a "Free pass" rewardok közt, vagy épp a diligence shopban
-Archepass, fizetős "passok": kétféle pass lesz. Az egyik az amit mindenki megkap mikor megveszi a játékot. Ennek a rewardjai részben itemek (vagy a korbbi labor tokenek), vagy pontokat adnak amivel az új shopban (Diligence shop) lehet vásárolgatni. A diligence shopban elérhető lesz pár korábbi cash shop item (buffok, consumables) is. A fizetős pass-ban csicsa itemek lesznek benne. Semmi stat, vagy extra funkció, vagy "pénz". A creditből is csak custom itemeket lehet venni.