50 lehet ugyan a max, de a tájparaszt nyugati és orosz sáskák ezt kb leszarták. indítottak 3, vagy akár több klón guildet is, csak hogy meglegyen az alacsony minőség és a maximum létszám. Eddig ilyen giga-guild kombókat nem láttam a guild tag toborzó topikokban. Lehet a ruszki goldsellereknek túl büdös a meló az ilyen kevésbé engedékeny és fizetős rendszerben ? .)
Sokminden változott. A 6.0-ban jön egy melee skill ág még (amolyan félig-meddig action combat skill ág. Kicsit kisebb a sebzése, de csúnya CC kombók jönnek ki belőle).
A másik változás a 6.0-ban az új siege-castle rendszer lesz. Nem guild szintű lesz a rendszer, hanem faction vs faction jellegű. A kalózoknak nem lehet vára, de részt vehetnek az ostromokban. picit más nekik a teljesítendő küldetés és a reward. A player nation megszűnt, vagy megszűnik.
A kalóz-rendszer is átalakul(t): most már külön questline van a kalóz szakma kitanulására és korlátozott a számuk is a kalózoknak. Aki inaktív, az kiesik a kalóz frakcióból. +Picit engedékenyebb az új rendszer a kalózokkal szemben az öreg kontinenseken. (azt hiszem már nem támadják a neutral guardok őket se)