Pontosítanék. Amit néztél, az a Landmark cbt, nem az EQN. Nem ugyanaz a kettõ, EQN cbt még nincs, alfa se, még valószínûleg csak concept artok léteznek jelenleg a játékból. Érdemes követni õket, mert folyamatosan beszámolnak róla, hogy mi a helyzet és az ötleteket is várják, ha valami jó eszedbe jutna, akár meg is írhatod nekik. Silkroad/AA féle trade rendszert, tengeri csatát meg is írom nekik, hátha beépítenek valami hasonlót :D A motort jól látod, a planetside motorjának egy erõsen módosított változata. Namármost, a Landmark többek között arra szolgál, hogy ezeket az "erõs módosításokat" megcsinálják (õk is tudják, hogy jelen állapotában nem jó), +egyéb alap dolgokat teszteljenek. Mivel tudtommal voxeles sandbox mmo-t még senki sem csinált korábban a SOE épp a problémák kiszûrése miatt úgy döntött 2 lépésben valósítja meg a fejlesztést. Elsõ lépésben megcsinálják a Landmarkot, ami gyakorlatilag a motor és az alap dolgok tesztplatformjaként szolgál, majd ha ezek már megfelelõen mûködnek erre építik fel az EQN-t, ami tehát egy másik játék, immár egy teljes értékû mmo lesz, az "EQ3". A Landmark inkább csak afféle felturbózott Minecraft. Tehát nem kell félned, mert mire ebbõl EQN lesz, az még vagy 2 év, addig szerintem rendberakják, írták is, hogy a motor még egyáltalán nincs optimalizálva, egyelõre csak belepakolják craftingot, anyagokat stb, és majd béta végén optimalizálnak. Az alfa elsõ napjától vagyok Landmarkban és láttam mennyit fejlõdött, illetve hogy hogyan állnak hozzá a fejlesztõk, ami engem meggyõzött, ezért nem aggódom :)
Addig viszont amíg EQN elkészül sandbox vonalon szerintem AA lesz a legjobb.