Kétlem, hogy sikeres lesz a jelenlegi piacon. Nem a játék minõségével van gond, hanem azzal, hogy olyan játékos réteget céloz meg, amelynek már sokkal magasabb igényei vannak. Tudom, hogy a viszonylag jól összeválogatott „features” listában bíznak, de kevés lesz a hosszú távú életben maradáshoz, vagy a ráfordított pénz megtérüléséhez. A fõ indokom a körökre osztott lassú harc menet, ami 2 nap után már borzasztóan unalmassá válik. Meg egyszerûen nem ad rá okot, miért is játsszak egy 2ds mmo-val, amikor számos „csili-vili” f2p mmo van a piacon, ami ugyan csak tele van jó feature-vel.
De remélem tévedek és sikeres lesz a Nadirim, rossz lenne, ha egy ilyen név mint a Digital Reality eltûnne a piacról.
Egyébként sokkal nagyobb lehetõséget láttam volna egy Imperium Galactica Online-ban, nem csak marketingileg hanem piaci igény kielégítésében is. Kb. úgy képzelném el mint ez Eve-t csak felülnézetesben. A harc dinamikus lenne, úgy mint a dark orbitban, csak itt csatahajók lennének, több agyúval (amelyeket te szerelsz fel), 4 oldali energia pajzsal stb. (hasonló harc menet mint a Star Trek starfleet command-ban). Kiegészítve mind ezt azzal, hogy vehetsz több hajót (akár flottát építhetsz, bányákat telepíthetsz, gyárakat hozhatsz létre, transportokat vásárolhatsz, amelyek alapanyagokat vesznek a gyáradba, vagy eladják), olyan dinamikus, élõ gazdasági rendszer lenne benne, mint az X sorozatban vagy az Elitben. Közben a a játékosok Guildekbe, Corpokban tömörülnének, hogy megvédjék gyáraikat, bányáikat stb.
Úgy vélem egy ilyen játékra sokkal nagyobb igény lenne mint egy Nadirimra, bár még csak 8 év MMO tapasztalatom van, így én is tévedhetek :P