Óó ez nem ilyen egyszerû, jelenleg minden játékos réteg kb 20000%ossan lefedett. Nagyon forradalmit kell kitalálni, (fõleg egy nagy projectnek) hogy életben tudjon maradni. Nadarim saját szegmensében egyedinek mondható, ugyanis egyik legtöbb featurerrel, és legminõségibb rajzolt grafikával rendelkezõ webes mmo lesz. Onnét kitûnik majd, viszont elsõsorban a riválisai nem közvetlen a webes mmok lesznek hanem, a másik f2p 3ds grafikával rendelkezõ társai. A webes mmo réteg nagy része „hit and run” taktikán van, nem akarnak több percig harcolni vagy órákig questelni, mert éppen a munkahelyükön csücsülnek, és bármikor jöhet a fõnök. Nekik pont ideális a répaültetés, és a búza betakarítása, esetleg Q5ös fegyverrel való néhány ütés és munka, vagy éppen valaki kihívása egy auto fight duelre. Akkor kik játszanának vele? Azok, akik már alapból is mmorpgznek. Viszont otthon minek játszana valaki egy webes mmorpg-vel, amikor ezeregy nagyon jó 3ds f2p mmorpgt talál nem körökre osztott csatával, hasonló featureökkel. Akik otthon egy másik mmo-val játszanak és csak a munkahelyükön akarják elûzni az unalmukat Nadirimmel, azok nagyon kevés eséllyel fognak pénzt kidobni rá, mert inkább az elsõdleges mmora költik, ha költik.
A másik dolog pedig a projectbe beleölt pénz, ami valószínûleg több százmillió. Ennek a kitermeléséhez nagyon sok játékos kell, fõleg úgy, hogy havonta lejön a szerver fenntartási költség, a gmek bére, és az bugokon / fejlesztésen dolgozó devek bére stb.
Én speciel nem látok benne túl nagy potenciált jelenlegi tapasztalataim révén. Persze még alapból fejlesztés alatt áll, és rakhatnak bele olyan forradalmi újításokat is amelyektõl WoW-osok 50%a átnyargal Nadirimezni, de valljuk be, erre csekély esély van.