A nagy "massz effekt"-et elsõre általában 40-50óra alatt fejezik be. Többszöri nekifutásra miután tudod mit kell csinálni, meg kihagyod a bolygószkennelést, és nem hekkelsz meg minden terminált/pda-t szaros pár ezer kreditért, akkor lecsökken 30, majd 20óra körülre. Feltételezve, hogy nem casual nehézségen játszol. Arról nem is beszélve, hány órányi hanganyagot kellett felvenni a játékban az összes különbözõ variációhoz. Az elsõ részt csak egyszer játszottam végig, de az is elég hosszú volt. Mass Effect 2-ben, szinte minden pályának megvan a szerepe a fõ sztoriban. A harmadik részben pedig még több variáció lesz, ha importálod tovább a mentésed a második részbõl...
Ehhez képest bocs, de az SC2 igenis rókabõr. Imádtam az SC1 és a Brood War single player részét, de az SC2 elsõ single része nem támasztotta alá, hogy szükséges a 3 részre bontott kiadás. A közel 30 küldetés alatt, végig az volt az érzésem, hogy mennyiségre mennek, és nem minõségre. Rengeteg töltelék küldetés volt, amit simán ki lehetett volna hagyni és semmit nem veszítettünk volna vele. A küldetések elõtti hangulatos képregényszerû bejátszásokat, és párbeszédeket is szinte teljesen kihagyták a folytatásból. Nálam egyértelmû visszalépés(és nem kicsi) a SC2 single része, a korábbi részekhez képest. Majd a következõ SC2 részek beigazolják, hogy igen. Fajonként 30 single player küldetés, ami inkább mennyiség mint minõség, tele töltelék küldetésekkel, és majd gondolom minden faj kap majd 1-1 új egységet, hogy a multiplayert játszók is újra meg kelljen vegyék...
A multi viszont jó, azt sose kérdõjelezte meg senki.