" A hétvégén a Crystal Dynamics kérdezz-feleleket rendezett a Twitter-csatornáján, a fókuszban természetesen a Tomb Raider állt. Szóba került a fejlesztés folyamata, de ami a legfontosabb, a játék mechanikájáról is felreppent pár apró tudnivaló. A válaszokat Karl Stewart, a Tomb Raider márkafelelõse adta a tisztelt rajongóknak.
Az egyik legfontosabb kérdés az volt, hogy milyen hosszú lesz a játék. Karl szerint 12-15 órát sajtolhatunk ki belõle, attól függõen, hogy milyen stílusban játszunk. Lara tud úszni is, de nem ebben a játékban. Nem merülhetünk alá a hûvös habokban, így nem találkozunk majd vízalatti pályákkal. Kár.
A készítõk beálltak a sorba: a modern játékok tömkelegében találkozunk regenerálódó életerõvel - ez alól a Tomb Raider sem lesz kivétel. Nem találunk a produktumban hagyományos egészségcsíkot, ha Lara lába alatt forró lesz a talaj, akkor a kép véres lesz, s fõhõsnõnk picsog majd, mint a szopós malac. Szóval tudni fogjuk, hogy mikor húzzuk meg magunkat, medkitre nem lesz szükség. A harcrendszer egyértelmûen jobban ígérkezik az Underworldben látottnál.
Találunk majd rejtett poénokat a játékban, valamint a történet is kellõen fordulatosnak ígérkezik - a Crystal Dynamics szereti "csavarni" a dolgokat. A fejlesztõk megígérték, hogy december folyamán újabb információk landolnak a Tomb Raiderrõl. " -GK