"Na de ennek is van egy élõ mintája," erre reagáltam. És ha már itt tartunk, sztem ez baromság... nem volt nõ, akirõl mintázták volna... hanem voltak castingok, és a modelleket beöltöztettek, reklámnak.. ennyi.
amugy itt vannak infók: elég érdekesek, város már a játék nagyon :)
Visszatér a manuális kapaszkodás! Az utóbbi játékokhoz képest a jelenlegi inkább a klasszikusokra hajaz, így Lara már nem kapaszkodik bele automatikusan a legközelebbi platformba, majd csüng ott a végtelenségig. Az új játékban ismételten le kell majd egy gombot nyomni a kapaszkodás elõtt, és nekünk kellesz a helyes irányt betájolni ugrás közben. Ez is kicsit nehezíti a játékot.
Opcionálisan használhatjuk az úgynevezett „Survivar Instinct” (túlélõösztön) funkciót, amellyel a képernyõ fekete-fehérré változik, és csak azokat az elemeket emeli ki színessel, amik fontosak számunkra. Ilyen pl. a farkasok lábnyoma, mely elvezet minket egy barlangba, ahová egy életcsomagot vitt magával az egyik farkas. Itt lesz az elsõ csata, ami az elõzõ játékokhoz képest nehezebben fog lezajlani.
A játék letargikus eleje után kiérünk egy hatalmas dzsungelbe, ahol az igazi kaland kezdõdik. Pár nap csatangolás után megtaláljuk élve a mentorunkat, Conrad Roth-ot.
A dzsungel közepében lesz a „fõhadiszállásunk”, ahol tárgyakat „vásárolhatunk”, hogy újabb küldetéseket tudjunk megnyitni, esetleg visszamehetünk egy korábbiba.
A kamera adja meg a gyötrõ és klausztrofóbikus érzést.