A power interactionokkel az a gond, hogy controllernel ez azt jelenti stunban vagy lockban kell tartani az ellent amíg egy másik skillt használok rajtuk. Pvpben ez kb lehetetlen. Hiána kerül powerbe a breakout, pár pontért visszakapja azt másodpercek alatt.
Telekinesis ágon 3 skill van ami elméletileg másodpercekig lockol egy ellent. A telekinesis, a thought bubble és a mass levitation. Ebbõl az elsõt szoktam használni de single target mivolta miatt áttértem az illusion bladejeire. Ugyan úgy powert tölt vissza, viszont tömegekben jól jön a stun.
A thought bubble is inkább csak pvere jó, mert azonnal kitörnek belõle az emberek. Így csak a def debuff miatt érdemes használni.
A mass levitation meg olyan idõ és powerigényes, hogy szóra sem érdemes ha pvprõl van szó. Ha lenne egy minimális idõkorlát amíg nem lehet kijönni belõlük tökéletes lenne minden, legalább 1-2 sec, de így nem túl hatékony.
A kõ papír ollós téma sem zavarna, de a pvp nálam nem 1v1-rõl szól. HA talán esetleg van healer a csapatban, az healelni fog és nem tankokkal párbajozgatni. Így kb úgy néz ki a dolog, hogy jönnek a tankok és átgázolnak mindenen és mindenkin. :D
Én meg mint lelkes mental controller töltöm a powert és remélem, hogy legalább egy healer lesz az ellenségnél. :p
Amúgya movement skilleket mennyire éri meg használni. Értem ez alatt az aoe stunokat és menekülõ skilleket. Lehet jobban megérnék mint a jelenlegi használhatatlan mental pajzsok. Bár most repkedek, de láttam super speednél van speed draining ami megint csak tölti a társak powerét míg az ellenséget lassítja.