Konkrétan pont az ölembe pottyanás a baj - mondjuk ha szeretnék kicsit variálni a felszerelésen (másfajta puska, mondjuk az egyik erre ad bónuszt a másik arra) egyszerûen nincs választék.
De ugyanigy a páncélzat is: nyomod a grindet, néha esik egy páncél rewardként. Megnézed, jobb mint a level 5 felrakod. Ha esik. Ha nem esik, nincs trader akihez odamehetnél hogy itt van 2000 pénz, nézzük milyen páncélok vannak. Pl nekem most PVEhez kell, lássuk mi van.
Nincs control hogy összerakhassam magamnak azt amit szeretnék.
Lehet level 30 után van, ott már láttam hogy van választék, de addig vhogy tök lineáris ez a felszerelés része a játéknak.
"Egyébként ha már lvl 17nél meguntad akkor valóban ne erõltesd, bár nemértem hogy miért pont ott"
Én se értem. Valószinüleg eddig tudta kompenzálni az újdonság varázsa, a csillogó város meg a pozitívumok amit írtam ezt a lineáris karakterfejlesztést.
Kb 2 hete realizáltam hogy egyszer sem indítotam el a játékot.
---
A grinddel nincs bajom, most pl Fallen Earthet nyomom, nyilván mint MMO az is grinden alapul. Csak ott tudok értelmes egyéni célokat felállítani, nem csak az hogy mission-mission-mission. Nem mondom hogy jobb (mert pl grafikailag elég elmaradott) de megvan a szabadság benne ami itt végül hiányzott.
De ugyanígy, a world of tanksot pl 1.5 éve nyomom, pedig az is csak egy nagy grind (igaz, full PVP, de az más tészta). Szóval nem várom sehol se hogy ölembe pottyanjon a cucc.
---------
SWTOR: kb 20 percet voltam hajlandó vele játszani amikor Open béta volt. Design ott is ott van, de amikor megláttam a harcrendszert, na akkor ment is a levesbe. Pl ezért tetszett meg a DCU, mert itt elég akciódús a harc. Közvelen az SWTOR után vettem elõ :)