A kiadónak az a dolga, hogy eladja a terméket. Kiszabja a határidõt és a fejlesztõcégek dolgoznak úgy ahogy. Az ha valami optimalizálatlan, vagy bugos, nem feltétlenül a kiadó hibája, hanem a trehány/felületes/lusta/béna fejlesztõcsapatoké.
Érdekes módon pl. a Bioware, DICE játékaival nem igen van gond. EA Sports-al sincs amerikai vonalon (NFL, NBA), európain már inkább. Az hogy pl. az NFS-ek olyanok amilyenek.. nos.. nem mondhatjuk, hogy nem próbálkoznak, minden évben átadják másik gárdának, hátha majd õk csinálnak valamit vele.
A mai világban a mennyiség számít, nem a minõség, ezt el kell(et volna rég) fogadni. Ugyanez megy a mozi, zene, de minden más iparban is. Ez van.
És mégegyszer, nem keverni a kiadót a fejlesztõtõl. Jó fejlesztõ, jó kiadóval jót tesz asztalodra (lásd EA+Bioware). EA dolga 90%-ban csak az ostorcsapkodás és az eladás. Magicka esetében a Paradox a béna. Mert nem tudom mikor kezdték el fejleszteni ezt a játékot, de durván 2-3 hónap alatt össze lehet rakni egy ilyen játékot.