"De ez csak egy példa. Nem arról van szó, hogy meg y a TV-ben a calgon reklám, és akkor vagy megveszem a calgont, vagy nem. Hanem hogy az emberre úgy hatnak, hogy észre sem veszi. Nézzetek szét: okostelefon: gyakorlatilak már 10 éve is létezett, palmtop néven, igaz telefonálni nem lehetett vele, meg némileg gyengébb számítógép volt. Akkor nem kellett a kutyának sem. Most hirtelen mindenki ezt akarja, kb fél-egy éve. "Mert kell". "
Ezt úgy hívják, hogy csõlátás. Látsz egy eseményt, meg egy másikat, és ahelyett, hogy megpróbálnád megkeresni az összefüggést, ahelyett kitalálsz egy sajátot. Eddig is volt palmtop, de nem mûködött. Eddig is volt igény egy zsebben elférõ internetre, de eddig nem volt az igényt kielégítõ termék/az emberek nem tudták, hogy létezik ilyen igényt kielégítõ termék. A másik, hogy az igény is egyre nõtt, az ember egyre jobban akar mindenhol netezni. Nõtt az emberek igénye, csökkent egy ilyen termék elõállítási költsége, és igen, ez két görbe, és ahol ezek találkoznak, ott van az, hogy a fejesek azt mondják, hogy most ilyet fogunk gyártani. ( de az is lehet, hogy az embereknek eddig nem volt igényük rá, de az igényt megteremtették, de a teremtett igény is valós. Ha eddig szart ettél egész életedben, akkor soha nem volt igényed normális kajára, kivéve ha egyszer kaptál, mert utána már valós igényed lett rá. )