Olyan, hogy ha valaki egy mmo-ban lecsap par kezdo karaktert es ez megtorolhato mar volt egy nagyon regi mmoprgfps-ben. A jatek rendszere kovette, hogy ki mennyi 'jo' es 'rossz' tettet kovetett el, es bizonyos szint alatt korozest adtak ki a jatekosra. Igy mas karakterek felvehettek kuldeteskent az elkapasat. Tovabba minden copbot alpbol nekiesett. Ez utobbiak alapvetoen admin bot-ok voltak a biztonsagosnak nyilvanitott zonakban, de azert lovoldozni itt is lehetett es mint kiderult par tankkal (a harcjarmuvel) azert ezeket is le lehetett nyomni. Viszont meghalni azert ott sem lehetett, foleg az akkori modemes net-en torteno fps-ezes hatranyai miatt. (akkoriban gyakrabban szakadt a net mint egy starcraft-os kattintasi sebessege) Az etel persze csak ket celt szolgalt: hp noveles es rpg, tehat a csapattal be lehetett ulni egy-egy etterembe megbeszelni valamit. Az offline jatekot ugy oldottak meg, hogy a jatekos offline allapotban nem banthato, de a lakasai, gyarai, stb. feltorhetoek, elfoglalhaoak. Ez ellen 7/24 jatek helyett bot-okat lehetett venni es felallitani, stb. Mindezt egy fps-es iranyitasu cyberpunk kornyzetben. Es nem most volt. Ehhez kepest egy bongeszos jatek eleg nagy visszalepes...