Kihívás azért akad máshol is. Például az általad említett JRPG-k közül a Lost Oddysseyt talán szégyen, de máig nem játszottam végig, mert iszonyatosan nehéznek találtam és sok idõt vett el. Pedig csak a megfelelõ taktikára kellett volna rájönnöm, kísérletezés és lootolás útján, ugye. De említhetném pl. a Dead Space 2 Lehetetlen módját, ahol a 10 óra hosszú, igen nehéz játékban mindössze háromszor lehet menteni. S most nem egy faegyszerûségû vacakról beszélünk, csupán stílusbeli eltérésekrõl.
Ami a szimulátorokat illeti, hiányolom és szeretem õket, de idõm például nem igen lenne rájuk. Mire beletanulok egybe, addigra két másik játékot viszek végig, amik jobban szórakoztatnak. Ezzel szemben mondjuk rokonmûfajnak tekinthetõ a kalandjáték, mely szintén haldoklott és szintén türelmet igényel... Azokat pedig imádom mindmáig. :)