Ebben nagyon is egyetertunk. Az elmelet es a gyakorlat csak egymast kiegeszitve er valamit. Mit er a "hogyan?" ha nem tudod, hogy miert? Illetve forditva ugyanigy van. Ha az elmelet helyettesithetne a gyakorlatot teljes mertekben, akkor egy sarkitott peldat veve miert is kell megtanulni biciklizni? Eleg ha a gyereknek elmondjuk, hogy ha gyorsan megy a bicikli, akkor nem dol el vele, aztan maris tud biztonsagosan kozlekedni.
A leadott anyag frissessegerol pedig nekem az a tapasztalatom, hogy nalunk a demonstratorok sokszor nem csak emberkozelibben oktattak, de sokkal "modernebb" szellemisegben. Gyakran olyan fogasokat is megtanitottak, amirol ugy erzem, a hivatasos oktato nem tette volna meg. Nem azert, mert rossz tanar lenne feltetlenul, egyszeruen csak nem kovette ugy az ujdonsagokat, mint a huszoneves srac. Nyilvan a demonstratorok keze is meg van kotve, hiszen ha peldaul pascalt kell oktatni, akkor senki sem igazan tud eloremutato dolgot oktatni erzeseim szerint.