"DLC-ket (kiegészítõként eladva) meg nem nevezünk játéknak."
Nem értem ezt a nagy gta 4 utálatot. Azt meg pláne nem hogy az EFLC-t miért nem tekintjük játéknak? Teljesen különálló, új sztorik, karakterek, fegyverek, jármûvek, küldik stb. Azért mert ugyan abban a városban játszódik? Mert manapság a dlc = fegyver vagy ruha pakk, multis gémeknél pár új map, esetleg uram bocsájt egy-egy komplett csomag ami a kibõvíti a játék világát (Fallout, Mass Effect széria) De ez teljesen különálló.
Nem akarok vitát kirobbantani mert minden játéknak megvan a maga varázsa. De azért lehúzni egy játékot mert komoly háát...
Amúgy meg azért hal meg a játék a felénél mert piszkosul monoton mint már írtam. Fantáziálatlanok a küldik.
Errõl még az jutott eszembe hogy a GTA 4-ben nagy hiba hogy csak zsarukkal tudsz úgymond csatázni mert a bandák, gengszterek háttérbe szorultak. Az SA-ban voltak jó kis banda háborúk amik folyamatosan zajlottak néha csak külsõ szemlélõ voltam. Mert ha két rivális csoport meglátta egymást akkor elkezdtek lõdözni egymásra káoszt teremtve az utcán. A GTA 4-ben pont ezt hiányolom mert csak akkor történik valami fight ha kiprovokálom. És 95%-ban csak zsarukkal lehet csatázni.
Hogy ne csak off legyek az SR3-ban ha elkezdek randalírozni jönnek folyamatosan a rossz fiúk. Viszont minél többet ölök annál több csillagot szerzek és 4-5 környékén rohadt nehéz lerázni mert ha kifutok a világból oda is követnek. Van valami taktika hogy ne a végtelenségig harcoljak ellenük? Egyáltalán ennek van értelme vagy csak rombolhatok kedvemre? XD